mandag den 20. august 2012

Water marbling


Første forsøg i laaaaaaang tid med water marbling.
Førhen i tiden har jeg aldrig kunnet få det til at fungere og har det sidste års tid ganske simpelt opgivet at forsøge mig med det. Men! For et par dage siden (efter et køb af et par lakker, der bare ville være lækre i en gang marbling!) blev fristen for stor. 

Så jeg besluttede mig for at prøve igen. I forhold til de forrige gange, benyttede jeg mig denne gang af flaskevand i stedet for vandet fra min hane...... Jamen dog! Om det ikke virkede denne gang! 

Så til alle jer derude, som måske også har problemer med det, kan det være, det vil hjælpe med flaskevand, da grundvandet ved nogle kan indeholde meget kalk. Jeg har hørt en lille fugl synge om, at dette kan være en af de mange grunde til at det ikke virker, hvilket det var for mig! :D

Til manicuren har jeg brugt:

Loreal - 602 Perle De Jade
Loreal - 619 Maui Wave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar