onsdag den 12. september 2012

Delicate flower print (stamping)






Så havde man endelig lidt fritid igen fra studierne, og den skulle da bruges på at lave mine negle lidt finere end de har været de sidste par dage! :D
Nu da vi stadig har så godt vejr i september, valgte jeg at lave et dejligt simpelt blomsterdesign
Til designet har jeg brugt:
Essie – bangle dangle
Konad prægeplade m65
Konad stamping polish sort
+ stamper og scraper og diverse andre remedier til at gøre rent efter projektet (neglelakfjerner osv.)

Jeg elsker virkelig stamping nail art! Det passer perfekt til en som mig, der bare ikke kan finde ud af at male præcist på min venstre hånd (er venstrehåndet). Det er dejligt nemt og lige til, når man først lige har prøvet det et par gange, så på den måde sparer man en del tid på at lave sine negle, og det er jo lækkert, når man nogle gange har en lidt presset hverdag. 

Derudover er jeg bare helt forelsket i alle de flotte små motiver, man kan lave på sine negle med det. Mulighederne er ubegrænsede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar