søndag den 30. september 2012

Nail mail: Dotting tools!

Førhen har jeg haft et enkelt dotting tool, hvilket jeg var glad for, men har altid godt kunne tænkte mig et helt sæt, så jeg kunne lave prikker i flere forskellige størrelser.

For et par dage siden kom dagen så, hvor jeg langt om længe fik skaffet mig sådan et sæt :D
Købte sættet igennem gruppen "Køb/salg af Negle Lir" inde på facebook, som er en gruppe, hvor private folk kan sælge nye og brugte negleting, som de ikke længere selv vil have, og på den måde kan andre få glæde af tingene samtidig med, at de måske ikke skal give så meget, som hvis man købte tingene på andre hjemmesider ;)
Jeg anbefaler klart denne gruppe på facebook! Derudover har gruppen en søsterside, som hedder "Negle Lir" som er en gruppe for alle dem der er interesserede i negle ting :) Alt lige fra neglelak til neglepynt :D Så den side kan virkelig også anbefales!

Jeg har allerede fået afprøvet mine nye dotting tools, og billeder af dette kommer senere ;)

2 kommentarer:

  1. Dotting tools er også uundværlige for enhver neglepige :)

    SvarSlet