tirsdag den 18. september 2012

NOTD - glitter!



Lad mig sige det rent ud... JEG ELSKER GLITTER!
Så selvfølgelig er nogle af mine favorit lakker lige nu Sally Hansens Gem Crush lakker!
Jeg er vild med, at de her lakker også glitrer, når man ikke befinder sig i direkte sollys, da det meste af mine dage(desværre) foregår inden døre til forelæsninger og undervisning.

Så dagens manicure består selvfølgelig af en af disse lakker, nemlig:

Sally Hansen Gem Crush - Blingtastic 04

Nedenunder har jeg denne gang, prøvet at lægge en sort neglelak som base, hvilket, jeg synes, gør, at glitteret træder lidt mere frem. Derudover gør den sorte base farve også, at man ikke behøver lige så mange lag af Gem Crush, som hvis man ingen base havde under.

den sorte lak er:
HM - Manhunter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar