torsdag den 11. oktober 2012

Santa, please make my wish come true



Okay der er måske lidt tid endnu til at det er jul, men det betyder jo ikke, at man ikke godt må ønske sig ting ;)
En ting, jeg har sparet sammen til over de sidste par uger, er Depends nye Gellack kit!
Billede af kittet ses nedenfor.



Desværre for mig, kommer dette kit først i butikkerne i uge 45, og selv da er det kun udvalgte matas-butikker, der får det hjem :(

Har været nede og spørge min lokale matas, og den søde dame lovede at ringe til mig, hvis de får det hjem (det havde de endnu ikke besluttet, om de ville)
Så håber inderligt, at de får det hjem eller at jeg har nogle supersøde forældre, som vil køre mig til en butik, som har det

Og ja så spørger I nok: ”Hvad er der så specielt ved dette Gellack?”
Gel lak er en lak som man lægger ligesom neglelak, men som skal hærde i uv-lys for at tørre. Når det er hærdet skulle det eftersigende holde i op til 2-3 uger! Og jeg har i lang tid gerne villet prøve det, men syntes det var for dyrt at prøve.

Nu har det svenske mærke Depend så lavet et kit (indeholdende: Uv-lampe, rengøringsmateriale, base- og topcoat) som kun skulle komme til at koste omkring de 400 kr i alt, og så skal de farvede lakker købes separat ved siden at til omkring 80 kr. Det lyder måske af meget, men prisen er omkring det halve af, hvad man skulle give for den slags andre steder!

Så glæder mig som et lille barn til at afprøve det :)
Jeg må og skal have fat i det sæt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar