lørdag den 15. december 2012

min første Gina Tricot lak





Opdagede for et stykke tid siden, at tøjkæden Gina Tricot er begyndt at sælge skønhedsprodukter, heriblandt neglelak i mange fine farver. Så efter at have hørt fra nogle stykker, inde på Neglelir gruppen på facebook, at lakkerne skulle være gode, så kunne jeg ikke holde mig fra at købe denne flotte lak.

Lakken hedder Disco og er en lak med en masse multifarvet glitter. Lakken er ikke heldækkende, som jeg havde håbet på, men som en effekt-lak får man rigtig meget glitter med op på penslen, og behøver derfor ikke "grave" efter det. Det er et kæmpe plus for mig, for der er vel intet værre end en glitterlak, hvor man ikke kan få glitteret med op? ;-)

På billederne har jeg Essie's Eternal Optimist på som underlag. Den er endnu en af de lakker jeg købte i Tyskland :-)
Essie'en er en fin nude lyserød, så synes den ville være fin som baggrundsfarve. Ovenpå har jeg et enkelt lag på af Disco.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar