søndag den 23. december 2012

Snowman nails


Sikke en masse sne vi får i dag!
Da jeg var lille elskede jeg at lege i sneen, lave sneengle og snemænd sammen med mine søskende. Men som årene er gået og jeg er blevet ældre, er kulden og den våde sne ikke længere noget der tiltaler mig så meget længere udover at sidde inde med en kop varm kakao og se ud på snelandskabet. Men selvom jeg ikke længere render rundt ude i sneen, kan jeg jo stadig godt lave snemænd! :-)

Så dagens design er selvfølgeligt et med sne og en snemand på! :)

Til designet har jeg brugt Essie's Fishnet stockings på fire af fingrene som baggrundfarve, Tigers hvide nr. 58 til sneen og som baggrundsfarve på ringfingeren, Technics Sunset strip til snemandens næse og HM's Manhunter til snemandens øjne og smil.

Glædelig lille juleaften alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar