lørdag den 5. januar 2013

flower nail art


Her kommer lige et lille kort indlæg om min NOTD :-)
Har døjet med migræne hele dagen både i dag og igår, og efter at have været ude og bytte den sidste julegave, er jeg simpelthen bare kvæstet, og skal snart til at forberede aftensmad :-P Så derfor er dagens negle også ret simple. Det skal dog ikke lægge en dæmper på, at det er et af mine yndlingsdesigns! :-D

Små blomster lavet med et af mine dotting tools, en rosenpind, Tigers hvide lak og OPI's Dating a royal som baggrundsfarve :-D Tror jeg har fundet min nye yndlingslak i Dating a royal, den er bare så lækker! og med små blomster bliver det da bare ikke bedre vel?

God lørdag til jer alle! :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! :D Tror seriøst aldrig jeg lærer at lave blomster, selvom det er så simpelt :|

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvelse gør jo mester ;) til at starte med kom jeg altid til at sætte prikkerne oveni hinanden :-P men man lærer hurtigt hvordan man gør. Du kan eventuelt se how to'es på youtube? :)f.eks. denne video https://www.youtube.com/watch?v=FsYwCO2BV34
      OG det bedste ved det er at man ikke behøver andet end en tandstik eller en nål med rundt hoved :)

      Slet