onsdag den 4. september 2013

Colour block nail art


For et stykke tid siden så jeg er colour block design hos bloggeren Kayla Shevonne, og jeg besluttede mig for at prøve at efterligne det :-)

Her er så mit resultat. Jeg kan desværre ikke helt huske hvilke lakker jeg har brugt, men mener de er fra Essence, Catrice og Maybelline. Beklager meget at jeg ikke kan huske det længere. Kan dog huske min baggrundsfarve, den hvide, som der som altid i hvert fald næsten altid) er fra Tigeren ;-)

For at få en flot lige streg mellem farverne har jeg sat stripingtape fast på neglen inden jeg lagde farverne. Obs! Man skal huske ved brug af stripingtape og tape generelt, at baggrundsfarven skal være helt tør før man kan sætte tapen fast, eller vil tapen rive lakken med af, når man tager tapen af, og så kan man starte forfra! Tro mig har prøvet det :-P

Pga. ventetiden med påsætning af tape, er det her et lidt tidskrævende design, selvom det ser simpelt ud, men er man ikke ekstremt kritisk med linjerne, kan man jo forsøge sig at male farverne i frihånd med en fin pensel ;-)

p.s. Endnu en beklagelse, da jeg gerne vil undskylde for at jeg lige for tiden (og nok det næste stykke tid) ikke får blogget helt så ofte, som jeg gerne ville og har gjort før. Jeg har simpelthen så travlt på mit nye studie med alle de nye ting der skal gøres + jeg skal flytte om et par uger, så har også travlt med det ;-) Jeg håber I kan bære over med mig, og I skal vide at jeg ikke er forsvundet selvom der kommer lidt mere luft mellem mine posts ;-)




1 kommentar:

  1. Hej, jag tror att jag skrivit till dig innan mane jag heter Ulrika och är Online manager på IsaDora. Vi har just nu en nail art-tävling på vår sajt som jag hoppas att du vill vara med i. :)

    http://www.isadora.com/dk/competition/

    ha en bra dag!

    Hälsningar,
    Ulrika

    SvarSlet