torsdag den 30. januar 2014

blue, white & silver abstract mani

Halløjsa! :-) Så kunne jeg endelig få tid i mit travle skema til at få malet mine negle lidt igen :-)


Har denne gang lavet en meget simpel mani, for har ikke så lang tid til at lade det tørre desværre, så det store neglekunst blev det ikke til.

Men! så er det jo godt at der findes så mange dejlige effektlakker, som giver et smukt resultat med minimalt arbejde :-D

Har denne gang lagt 2 lag af en af mine yndlings blå lakker nemlig It's all I can blue fra Catrice og så har jeg med en fan pensel børstet lidt Beyond cozy fra Essie ovenpå. Til sidst har jeg lagt et lag af effektlakken Confettis fra Loreal :-)

Som sagt meget simpel mani, men synes alligevel det ser super flot ud, og er vild med den flotte blå farve, som jeg savner på himlen her for tiden.

Efter jeg lavede mani'en kom jeg egentlig til at se, at det måske kunne ha været endnu mere lækkert hvis jeg havde lavet en accent negl på ringfingeren med masser af sølvglitter, men det tænkte jeg ikke på da jeg lavede det ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar