søndag den 19. januar 2014

gradient heart nail art

Så er jeg tilbage igen! :-) Denne gang med et hjerte design, som jeg vil dele med jer i aften :-)


Designet er inspireret af en inde fra gruppen Lakhovedene på facebook (som by the way er en super hyggelig gruppe for neglelak interesserede, men det har jeg vidst nævnt lidt før).

Jeg har på alle fingre undtagen ringfingeren lavet en gradient medMaybelline Pow green og Rimmel camouflage, som jeg så har toppet med et lag glitter af W7 Cosmic green.

På ringfingeren har jeg lagt 3 lag af Tigers hvide lak, og har så lavet et gradueret hjerte med prikker med de to grønne lakker. De midterste prikker har jeg lavet ved at blande de to lakker sammen :-)

Super sødt design, synes jeg, og jeg takker Helene fra Lakhovederne mange gange for inspirationen :-) Det er helt klart et design jeg vil lave igen :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar