onsdag den 22. august 2012

Internet shopping

Jeg har i mange år været træt af, at alt lige fra neglelak til neglepynt altid skal være så dyrt herhjemme i Danmark samt at der er så lille et udvalg i forhold til i udlandet!

Så for et par år siden begyndte jeg at gøre en del af mine negleindkøb på nettet, da jeg opdagede, at man her ofte kan gøre store besparelser :)

Disse hjemmesider har jeg været glad for/ er jeg glad for at bruge, og derfor synes jeg, at I også skal have glæde af dem :)

Så her er en liste over nogle af de hjemmesider, jeg benytter til at købe neglelir på:





www.nail4you.dk  (dansk hjemmeside til dem som ikke bryder sig om at købe fra udlandet)

*NB*
Hjemmesider markeret med * er sider udenfor EU, og jeg anbefaler derfor, at man max bestiller for 80 kr eksklusiv porto, da man ellers kan komme ud for at skulle betale moms og told, og så er der pludselig knap så store besparelser!
Tro mig har prøvet det ;P  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar