torsdag den 23. august 2012

Sally Hansen Gem Crush


Sagde nogen bling negle? :D For det er i hvert fald, hvad man får med Sally Hansens Gem Crush!

Har gået og kigget på dem siden, at de kom i matas, og igår var fristen bare for stor, så fornuften blev skubbet til side, og to nye Gem Crush blev købt :)

Jeg købte Blingtastic og Showgirl Chic, som, jeg må sige, er to gudeskønne lakker! Og i den grad pengene værd! :D

Jeg har tit oplevet, at glimmer lakker (som disse er) aldrig glitrer og er lige så pæne på ens negle som i flasken. Men efter at have set nogle swatches af disse, tænkte jeg, at helt snydt blev jeg nok ikke og ganske rigtigt! De skinner og glitrer endda også, når de ikke er i sollys :D

Billedet nedenfor er swatchen af Blingtastic


På billedet har jeg 3 lag på. Lakken dækker okay fint efter 2 lag, men synes resultatet bliver bedst efter 3

Om et par dage poster jeg en swatch af Showgirl :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar