lørdag den 8. september 2012

Første Essier

Funny Face


School of Hard Rocks

Bangle Jangle

For ikke så længe siden, var jeg så heldig over at bladre igennem superbests reklameblad(hvilket er sjældent jeg gør), og hvad skete der så? Jeg faldt dælme over et super godt tilbud på Essier!
Essier koster normalt 100 kr pr. stk. i matas, og som studerende er dette bare en tand for dyrt til stakkels fattige mig :(
Derfor blev jeg ellevild, da jeg så dette tilbud, hvor de kunne købes til 40 kr!

Da jeg ikke selv kunne komme i superbest, gjorde min dejlige mor det for mig, og hun kom hjem med 3 dejlige lakker til mig! :D Og en endnu dejligere overraskelse var, at jeg fik dem af hende.

De tre lakker, som nu har fået et hjem hos mig er:  770 Bangle Jangle, 772 School of hard rocks, 687 Funny face.
Hvilke(n) kollektion(er) disse er fra ved jeg desværre ikke, da jeg er nybegynder inden for Essier! ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar