lørdag den 8. september 2012

Essie's efterårskollektioner

Essie's nye efterårskollektion er Stylenomics, som er en kollektion med en række mørke farve, som rangerer fra de lidt nude nuancer til en helt mørkegrøn farve(som næsten er sort!)
navnene på lakkerne fra venstre: "Don't sweater it", "head mistress", "miss fancy pants", "Recessionista", "skirting the issue", "stylenomics"
   Jeg kan på en måde godt lide den grøn/sorte: "Stylenomics" helt ude til højre i billedet. Den vil passe rigtig godt ind i min vintergarderobe som mest består af sort, grå, mørkeblå og mørkegrøn
Men på den anden side, er der også noget der lokker mig ved den helt nude farve: "Dont sweater it" ude i venstre side. Jeg er normalt ikke så meget for farver der næsten går i et med ens hud (mest fordi jeg er så bleg), men det er blevet sådan en stor trend i år, at jeg da snart lokkes til at prøve det af, for at se om det måske klædte mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar