mandag den 15. oktober 2012

Nail mail: Gel lak/polish!

Efter at have snakket med min lokale matas og ikke rigtig kunne finde noget på nettet om, hvorhenne man kunne skaffe Depends gellack kit, kunne jeg ikke vente længere.
Derfor valgte jeg at finde et lignende sæt.


I dag ankom så det kit, som jeg bestilte inde på B4beauty. Kittet hedder Gel Polish Kit og koster 499 kr .
Sættet indeholder alt hvad man skal bruge både til påtagning og aftagning af gel neglelakken :) (liste over indhold er nederst i indlægget)

Jeg skyndte mig selvfølgelig at afprøve sættet med det samme, for har været rigtig spændt på om, det nu er så dejligt nemt at bruge, som man kan læse på nettet, at det er.
Dette må jeg bestemt give ret i!
Der er en udførlig brugsanvisning med, og med den ved siden af, går det overraskende let med at bruge sættet.

I kittet må man selv vælge hvilken farvet lak man vil have med, og jeg valgte en som hedder Blue Topaz, som er en dyb mørkeblå med masser af shimmer i. Synes det er en rigtig lækker mørk farve her til efteråret/vinter. Ved siden af Blue Topaz på billedet ligger en anden lak, som jeg valgte at købe med ved siden af. Denne lak hedder Tiffany og er en lyseblå/lys turkis farve. Hvordan den ser ud på neglene viser jeg en anden gang.

Vil man købe gellakkene for sig selv, koster disse 119 kr.

Sættet indeholder:
1 stk. Hvid Buffer.
1 stk. Hvid Fil 100 x 180 Gritt.
1 stk. Curticle Pusher.
1 stk. UV Lampe 9 w.
1 stk. Bond it on 14 ml.
1 stk. Base Coat
1 stk. Top Coat
1 stk. True Gel Polish 14 ml. HUSK og vælg farve.
1 stk. Cleanser 236 ml.
1 stk. Remover 236 ml.

60 stk. foam wipes

forhandler link: http://www.b4beauty.dk/product/negle-gele-ezflow-gelez-2063/

2 kommentarer:

  1. Jeg har også rigtigt gode erfaringer med samme sæt, se min test her http://holmslykke.wordpress.com/2012/12/14/diy-negle-projekt/.... meget samme historie som din:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ej hvor lækkert :-) ja så må der være noget om, at det sæt er godt, når flere har gode erfaringer med det :) synes i hvert fald selv det holder rigtig godt, sålænge man påfører det korrekt selvfølgelig ;) det er en rigtig fin gelpolish farve du har valgt :-)

      Slet