torsdag den 18. oktober 2012

Gel polish: 14 dages test

Efter jeg i mandags modtog min pakke med mit nye gel polish kit, bestemte jeg mig for at ville lave en 14-dages test af lakken, for at teste dens holdbarhed.

Så fra i mandags og 14 dage frem må jeg ikke tage lakken af eller lægge en almindelig neglelak/andet neglelir ovenpå for på den måde at få et så præcist resultat som muligt.

Igennem de 14 dage vil mine negle blive udsat for en masse almindelig ting så som: åbne sodavandsdåser, vaske op (uden handsker) og andre hverdagsting, som man normalt bruger sine hænder til og som normalt kan ødelægge ens manicure.


jeg vil undervejs komme med en enkelt update (halvvejs i forløbet) iiom hvordan neglene har det, og til sidst efter 14 dage kommer jeg med mit resultat og min bedømmelse af lakkens holdbarhed :)

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør jeg også selv :) er spændt på om de holder 14 dage helt... indtil videre er jeg kun positivt overrasket, de skinner virkelig meget/ er meget blanke i forhold til normal neglelak :D det ser så fint ud!

      Slet