søndag den 4. november 2012

Ugens favorit(er)

Min beslutning, om hvilket negleprodukt, der i denne uge er min favorit, vakler faktisk mellem 2 ting, som jeg ikke kan bestemme mig for, hvilken jeg er mest vild med i denne uge, så derfor får I begge to! :)



Det første negleprodukt, er min nye negleolie-pen fra Netto.
Det er en smart pen med en børste for enden, så man egentlig "maler" olien på ens neglebånd. På den måde er pennen nem at bruge, når man har travlt.
Derudover er olien lugtfri og trænger hurtigt ind i huden, hvilket også er et stort plus for mig, da jeg hader, at have fedtede fingre i lang tid, og fordi jeg ikke bryder mig om, hvis negleolie lugter alt for meget (tror ikke det er godt for ens krop, hvis det er alt for parfumeret)



Det næste produkt, jeg er blevet helt vild med i denne uge, er min bordeaux-røde neglelak for Gosh's minikollektion "OH MY". Jeg er rigtig glad for rødt tøj og især røde farver, som er ovre i bordeaux nuancen. Farven er jo også på mode for tiden ;) så det er en "Win-Win Situation!".
Synes generelt rigtig godt om Gosh's lakker, de dækker godt, tørrer hurtigt, og holder forholdsvis godt i forhold til hvad de koster :)

Derudover kostede denne vidst kun 30-40 kr, fordi det er en mini-lak på 5 ml, så den var billigere end de normale Gosh-lakker. Jeg kan faktisk godt lide mini-lakker, fordi jeg næsten aldrig for brugt de store normale lakker op, før de er blevet tykke i konsistensen. Sådan er det jo når man er negloman og hele tiden skal prøve nye lakker ;)

2 kommentarer:

  1. Gosh lakker er normalt 8 ml (60kr). Jeg har aldrig turde bruge rød lak, så jeg er glad for at fall-farverne har "presset" mig ud i det :-)
    Negleolie-penne har jeg nok 10 igang af. Har dem overalt i huset, alle mine tasker, jakkelomme osv. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden...

    SvarSlet
  2. har altid været glad for rød farve i mit tøj :)men ikke som neglelak, men efter jeg har opdaget den bordeaux røde er jeg virkelig blevet glad for farven :D

    SvarSlet