lørdag den 10. november 2012

paw print

For laaaaaang tid siden, købte jeg nogle stencils til at kunne lave forskellige motiver på neglene.
Jeg synes stencils er så dejligt nemme at bruge i farten, når man ikke har tid til at sidde og male tingene i hånden. Det fungerer simpelt. Man vælger det stencil, man vil bruge, klæber det fast på neglen (stencil er slevklæbende bagpå) og så vælger man hvilken farve neglelak, man vil have motivet i. Så maler man over stencil og trækker stencil ligeså stille af... og... vupti! så har man motivet på neglen.

Sådan ser de stencils ud, som jeg har købt (dette er et af de andre motiver jeg købte)


 Min NOTD

Til dette design hare jeg brugt et stencil med pote prints på.
Jeg har derudover brugt lakkerne:

Sally Hansen Gem Crush - Showgirl chic
HM -                                Manhunter
og så har jeg brugt nogle 2mm rhinsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar