søndag den 23. december 2012

Essence - Gold fever






Her er endnu en af de lakker jeg købte i Tyskland for et pænt stykke tid siden nu.

Lakken hedder Gold fever og er en glitterlak fra Essence's colour&go serie. Jeg var stensikker på, at jeg skulle have den med hjem, fordi det er en lak med det flotteste små guldglitter og lidt rødglitter i! Syntes den ville passe perfekt her til jul og måske også nytår.

Lakken er nem at lægge, og man får tilpas meget glitter med op på penslen så man kun behøver et enkelt lag eller to af lakken for at man har masser af glitter på neglen. Lakken er ikke heldækkende men skal bruges som effektlak ovenpå andre lakker. Her på mine billeder har jeg Catrice's Oh my goldness! som baggrundsfarve. Derudover tørrer lakken hurtigt af en glitterlak at være, men jeg tror, det er fordi, at lakken er lidt tynd i konsistensen, men dette gør ikke noget så længe, der kommer masser af glitter med op på penslen, hvilket der jo gør ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar