lørdag den 22. december 2012

Candy cane negle


Nu er der virkelig ikke længe til juleaften og jeg fik juleferie igår efter en arbejdsdag der gik hen og blev lidt længere end forventet, men sådan kan det jo gå :-)

Så nu da ferien er kommet, har jeg fået lidt mere tid til at teste juledesigns, som jeg ellers har været ret sløv med i år :-(

I dag består "menuen" derfor af et candy cane (på dansk slikstok) design :-D Det er så simpelt et design med røde og hvide striber, men alligevel synes jeg, det er så fint her til jul! Derudover kan man jo også bruge designet andre tider på året bare med andre farver.

Til designet har jeg brugt Essie's Fishnet stockings, Konads hvide stampinglak og en prægeplade fra Essence.

(jeg beklager, at der er trukket streger i designet. Jeg fandt ud af at min nye toplak fra essence ikke dur særlig godt ovenpå stampinglak)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar