søndag den 16. december 2012

Essie vinter kollektion minisæt


Jeg har (formentligt som mange andre) haft kig på Essie's julekollektion, som, jeg synes, i år indeholder en masse lækre farver ligefra den frostklare blå lak Burtler please, den skinnende sølvfarvede Beyond cozy til den lak, som jeg vil mene er "hovedlakken" i kollektionen, nemlig den julerøde glitterlak Leading lady.

Men eftersom der skulle købes julegaver osv. og at der også skal være plads til at teste andre negleting, så havde jeg ikke råd til at købe flere lakker i fuld størrelse. Men! til mit held har Essie også lanceret et jule-minisæt med 3 af lakkerne fra deres julekollektion! :-D

Så det sæt blev straks købt!
Sættet indeholder Leading lady, Snap happy og beyond cozy. Lakkerne er som sagt mini'er og indeholder derfor kun 5 ml. Men med alle de lakker jeg skal have brugt, bliver de vidst ikke brugt op foreløbig til trods for den lille mængde ;-)


Leading lady er en smuk julerød glittelak, som jeg synes ved første lag godt kan se ud som om, den har et lidt pink skær, men ved andet lag bliver den til en flot julerød farve spækket med masser af glitter! Er absolut vild med denne lak! Jeg tror også den bliver en del af mine juleaftensmanicure ;-)

Snap happy er en knaldrød creme farve(lidt for knaldrød til min smag) med orange undertoner i. Denne lak dækker ved 1. lag = 1 One coater.

Beyond cozy er en gudeskøn lak efter min mening! Jeg er vild med denne glitter sølvlak, som næsten dækker ved 1 lag (ved et tykt lag tror jeg den dækker ved 1. lag) Tror måske også denne lak kommer til at indgå i min juleaftensmanicure ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar