tirsdag den 18. december 2012

X-mas hearts!




Købte den anden dag nogle rigtig søde hjertestickers i Trend accessories, og de skulle fluks prøves, da jeg kom hjem :-)

Her er så resultatet af min legen med klistermærker. Det blev til en gradient med først 2 lag Essie Leading lady og så er der lavet en gradient ovenpå med en makeupsvamp og en sølvlak fra Trend accessories. Denne lak har intet navn men har nummer 16. Ovenpå dette kom der så de små søde hjertestickers :-D

Er helt forelsket i klistermærkerne! Dog skal man være lidt forsigtig med dem, når man tager dem af arket, da de kan gå i stykker, hvis man er lidt for hård ved dem. De klistrer faktisk meget bedre, end jeg havde forventet af en pakke stickers med 3 ark i til 20 kr :-) Dejlig overraskelse!

Er fuldstændig vild med dette design! :-D og det kunne meget vel blive det, jeg måske skal have på juleaften, synes det er sådan et sødt og varmt design :-) Og så er jeg blevet rigtig glad for Leading lady fra Essie's julekollektion :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar