mandag den 3. december 2012

Jul = rød + masser af glitter


Ja for mig er julen altså lig med farven rød og masser, masser, MASSER af glitter!! ;-) Så derfor kunne jeg slet ikke holde mig fra at købe disse to flotte glimmerlakker, da én satte dem til salg inde på facebookgruppen "Køb/salg af Negle lir".

Der var en del usikkerhed inde på siden om, hvad lakkerne hedder, men de skulle vidst gerne hedde Scandal og være fremstillet i korea. Farverne har heller ikke navne, men bare numre. Den guldfarvede har nr. 157 mens sølv har 145.
Hvad mærke de er, betyder nu ikke det store for mig. Lakkerne er virkelig flotte med store og små stykker enten sølv eller guld glitter i en klar lak, og derudover er flaskerne virkelig flotte! :-)

Lakkerne er nemme at lægge og der kommer tilpas meget glitter med op på børsten, så man er fri for at skulle "fiske" efter det. Dertil sagt, vil jeg dog tilføje, at de tager lidt længere tid end mine andre lakke om at tørre, men så snart de så er tørre, er de næsten umulige at få af!

Alt i alt er jeg dog rigtig glad for de fine lakker :-)

På billedet har jeg Essie's Fishnet stockings under.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar