søndag den 2. december 2012

Essence - Circus confetti

Nu kan jeg ikke vente længere med at vise jer min yndlingslak fra mit Tysklands-indkøb :-)
Lakken er fra Essence og hedder 02 Circus confetti. Det er en af Essence's speciel effect toppers, som deres effekt topcoats hedder. Lakken er gennemsigtig med masser af små og store stykker glitter i, i farverne sølv, turkis, lilla, pink, grøn og rød.

Jeg er absolut vild med den her lak, og jeg har ledt efter sådan en længe, så er rigtig glad for endelig at have fundet en god festlig glitter toplak. Her for tiden går jeg nemlig helt amok i glitter-lakker, og nu da det snart er jul og nytår, så kan man gå endnu mere amok! :-D

Jeg har swatched lakken ovenpå Depends hvide, HM's sorte Manhunter og på en bar negl, så I kan se lakken på lidt forskellige baggrunde. På alle tre negle (billedet til højre) har jeg 2 lag på. På billedet til venstre har jeg to lag ovenpå den sorte farve og 4 lag på ringfingeren. Jeg ville se, om jeg kunne få lakken til at være heldækkende, men det er temmelig svært. Det er heller ikke en lak, der er ment til at være heldækkende, så det regnede jeg heller ikke med :-)

Glædelig 2. december! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar