fredag den 28. december 2012

Metallic leaf stamping design



Jeg har været igang med at lege lidt med mine stampingting og det er blevet til en fin metallic sølv med et sort bladprint ovenpå.

Jeg synes det her design godt kunne passe til nytår, hvis man ikke at til de vildeste designs, fordi det her design har den klassiske nytårsfarve, sølv, sammen med en fint print, som jeg synes kan bruges til både hverdag og fest.
Jeg synes det fine bladprint giver mani'en et lille twist, sådan at designet bliver fint til fest. Har man "Den lille sorte kjole" så vil den har mani passe perfekt til synes jeg! :) Hvis man da altså ikke vil gå hele vejen med farver, glitter osv. ;-)

Til designet har jeg brugt Essie's Beyond cosy fra julekollektionen, en prægeplade fra bornprettystore og konad's sorte stampinglak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar