tirsdag den 25. december 2012

Nude gradient



Hej alle sammen, håber I alle har haft en god juleaften, det har jeg i hvert fald med masser af hygge med familien og gode gaver :-)

1. juledag står altid på afslapning hjemme hos os, så derfor får I i dag et lidt mere afdæmpet design, end hvad jeg har vist de forrige dage.

Designet består af en gradient med Essie's Eternal optimist, som er en af mine yndlingslakker for tiden, da den er lige præcis den nude nuance, som jeg har ledt efter i rigtig rigtig lang tid! Den er en flot nude lyserød som ikke er for tøset til min smag (er normalt ikke til alt for meget lyserødt) og den passer perfekt til min hudtone :-D
Ovenpå Essie'en har jeg duppet en sølv fra Trend accessories på.

Jeg er virkelig glad for hvordan dette design kom til at se ud! Elsker når det man har inde i hovedet også ser fedt ud på neglene. Selvom dette måske er et meget simpelt design, så synes jeg det er et lækkert design som kan bruges både til hverdag og fest :-)

1 kommentar:

  1. Jeg er normalt overhovedet ikke til nude lakker, men det her ser godt ud. :-)

    SvarSlet