mandag den 31. december 2012

Nytårsnegle vol. 2



Hej igen alle sammen! :-)

Jeg var på en eller anden måde ikke helt tilfreds med mine forrige nytårsnegle. Der var lidt for meget sølv, og jeg syntes der manglede lidt farve. Så derfor blev det til et sæt nye nytårsnegle! (ergo vol. 2) ;-)

De her negle er jeg til gengæld helt forelsket i (ville gifte mig med dem hvis jeg kunne!). På neglene har jeg to lag af ByK's nr. 8 Sea lavender, et lag af Rival de loop's express colour Berlin, og på min accent negl (ringfingeren, hvis nogen skulle være i tvivl) Har jeg et lag på af en sølvlak (ukendt navn) med store og små sølvglitter stykker.

Jeg er vild med den støvede blå farve og det fine glitter ovenpå sætter prikken over i'et, fordi man stadig kan se den blå farve, men samtidig gør sølvglitteret det festligt også!

Godt nytår til jer alle! :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar