onsdag den 2. januar 2013

ByK - acacia rose, pink peony, sea lavender

Efter at have hørt en del inde på Negle lir facebook-gruppen tale om hvor gode ByK lakker er, er jeg blevet nysgerrig på at teste dem selv. Så da jeg fik mulighed for at købe 3 for 100, kunne jeg ikke stå imod. Det tilbud passede jo lige til ens pung efter alle juleindkøbene ;-)

Alle 3 lakker skal have 2-3 lag for at dække helt(har 2 lag på billederne), men de tørrer til gengæld rigtig hurtigt og jeg er vild med farverne! :-D

Den første lak er acacia rose, som er en nude farve. Den ligner faktisk meget min egen hudtone, og det er rigtig fedt, da det jo er pointen med den slags farver ;-) Så kan klart anbefale denne til folk som er lyse i huden ligesom mig selv.

Pink peony er en meget sart lyserød. Ud af de tre, jeg købte, er denne nok den lak, jeg er mindst vild med, da jeg generelt ikke er så meget til lyeserøde lakker, men den går an fordi den er så sart :-) Derudover skal den her også have 3 lag for at dække helt, og jeg foretrækker at lakker max skal have 2 lag, fordi jeg ofte laver nail art ovenpå og det derfor giver ekstra tørretid.

Sidst men ikke mindst er der Sea lavender som er min absolutte yndlingslak af de her tre. Det er en flot støvet mørkeblå med en anelse shimmer i. Den er virkelig flot med sølvglitter ovenpå, som jeg havde på mine nytårsnegle, som kan ses her.

Generelt er jeg ret glad for mit køb, og synes farverne er skønne. Jeg tror især at jeg kommer til at bruge dem her til foråret og selvfølgelig også nu her i den kolde tid ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar