onsdag den 30. januar 2013

NOTD - Essence Time for romance

Her er så min NOTD :-)
Beklager den ringe billedkvalitet denne gang, kameraet ville ikke fange lakken, sådan som jeg ville have den til, så det blev til dette kompromis ;-)


I dag har jeg en af mine elskede Essence lakker på, som hedder Time for romance. Lakken er en gudesmuk bordeaux glitter lak!

Den indeholder også en lille overraskelse, for når man har lakken på og tager neglene ind under lys, er dens glitter ikke kun bordeaux farvet men skinner også i blå og grønne farver. En dejlig lille overraskelse for dette kan ikke ses så godt, når lakken er i flasken.

Jeg er ret vild med den her lak, er generelt vild med Essence lakker, men er specielt vild med denne, fordi den glitre så flot! Nogle glitterlakker kan se rigtig flotte ud i flasken, men når de så kommer på neglene, bliver de en anelse "matte" (har ikke et bedre ord for det desværre) og glitteret skinner ikke nær så meget, en ret stor skuffelse, når dette sker!

Det eneste minus ved denne lak er, at den skal have 3-4 lag for at dække selv (men det skal mange glitterlakker egentligt). Heldigvis tørrer den ret hurtigt. På billedet har jeg 3 lag på uden nogen lak under, for jeg har ingen bordeaux farvet lak i samme nuance som denne desværre :( Men jeg vil råde til at man lægger en underlak for bedre dækning :-)

Lakken indeholder 8 ml ligesom alle Essence's lakker fra deres colour&go serie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar