søndag den 3. februar 2013

Januar favoriter

Hej allesammen! :-) Godt nok er i dag den 3. februar, men har haft travlt de sidste tre dage med skole, arbejde, været til frisør, været til fødselsdag + så er jeg dælme også blevet syg øvbøv, så har ikke haft tid til at poste indlægget før nu :-) Men anyway, her er mine favoritter for sidste måned (januar).


Neglecreme fra matas
For ca. to uger siden havde Matas tilbud på en neglecreme fra deres egen stribeserie til 30 kr. Normalt koster den 50 kr, hvilket jeg synes er lidt pebret for en tube som kun indeholder 20 ml. Men de havde den som sagt på tilbud, så jeg blev fristet til at prøve den. Her må jeg bukke mig i støvet for Matas's striberserie, for den er virkelig god!
Jeg har aldrig prøvet en neglecreme, der gør mine neglebånd så bløde, som denne gør, og den er blevet en del af mit faste inventar i min taske ;-) Den er nem at smøre på fordi den har en smal ende og derudover trænger den godt ind i huden! Bedre neglecreme har jeg ikke prøvet indtil videre.

Opi - Dating a royal
Opi's Dating a royal er en af mine yndlingslakker for tiden, når der skal farve på neglene men uden at være for prangende med glitter osv. Jeg er rigtig glad for blå lakker og især denne mørke kongeblå farve. I kan se swatches af lakken i mit indlæg her

Essie - good to go topcoat
Essie's good to go topcoat købte jeg "tilfældigt" havde et gavekort til billigvoks hvor jeg kunne få 100 kr i rabat, og så blev denne lak lagt i kurven for manglede en topcoat og havde hørt godt om denne. Det blev ikke et fejlkøb! Den tørrer rigtig hurtigt (endda selvom man lægger den ovenpå en halvtør lak). eneste minus er at jeg kun kan bruge den ovenpå andre lakker, vil jeg bruge den alene begynder den at skalle af allerede næste dag, men ovenpå andre lakker holder den fint.

Essie - Eternal optimist
Eternal optimist er min yndlings nude lak lige nu(indtil en anden stjæler dens plads, hvis den da kan stjæles). Den dækker fuldstændigt ved 2 lag og tørre hurtigt. Jeg kan godt lide at den ikke matcher min hudtone 100% for det bryder jeg mig ikke om, men samtidig er den heller ikke milevidt fra min hudtone :-)

ELF - Nourishing cuticle pen
Min lokale matas er begyndt at sælge nogle af ELF's produkter, så har købt mig deres negleolie pen til at have i tasken. Den er virkelig en god oliepen at have i tasken, fordi den trænger hurtigt ind i huden. Så på den måde sidder man ikke med vildt fedtede negle, mens man er på farten. Den indeholder både mandelolie, drueolie og avocado olie. Endnu federe er også, at den kun koster omkring 20 kr ;-)

2 kommentarer:

  1. lad mig lige høre hvos i landet din lokale matas ligger, det kunne jo være jeg kom forbi også skal jeg klart have den negle olie fra ELF ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :) den matas jeg har købt den i ligger i holstebro :) kan virkelig anbefale pennen, den er virkelig god især i forhold til at den kun koster 20 kr :)

      Slet