onsdag den 2. januar 2013

Opi tilbud på billigvoks.dk

Argh!! dilemma! vil rigtig gerne ha en Opi lak (har ingen) og har fundet to lakker + lidt andre fra nogle andre mærker inde på nailpolish.direct.co.uk men nu er jeg (takket være negle lir på facebook) blevet tippet om at Billigvoks.dk har sat en masse opi lakker ned til kun 50! :-O Tror muligvis at tilbuddet kun gælder i dag?  kan ikke se hvor lang tid det gælder.

Har et rabat kort til billigvoks på 100 kr, men skal købe for 300 kr for at det virker, og kan kun finde 4 lakker jeg gerne vil ha og har flere på den anden side jeg hellere vil ha.

Suk! sikke et dilemma for en neglelak-afhængig som mig! ;-)

Men synes i hvert fald lige I skulle have et tip om billig Opi neglelak ;-)

*opdatering*
Ja så kunne jeg alligevel ikke holde mig fra tilbuddet på billigvoks og fik fundet mig nogle lakker jeg gerne ville have. Så nu er der 5 styks opi lakker og 1 essie lak på vej til mig :) uhh det bliver spændende at modtage dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar