onsdag den 20. februar 2013

Girly studs nail art

Så har jeg været igang med at lege med mine nye nitter igen!
Jeg er simpelthen vild med det look de giver :-)



I dag har jeg, for at gøre designet både råt og feminint, valgt at lægge en af mine nye lakker fra Tyskland som base, nemlig catrice Moulin rouge light. Det er en nude hudfarvet lak (jeg er simpelthen vild med nude farver for tiden!).
Ovenpå har jeg et lag af Rival de loop's Sparkling princess. Til sidst har jeg tilføjet 3 nitter til hver af neglene for at give lidt modspil til den feminine farve.

Hva synes I om nitter? :-)

I've been playing around with my new studs again! I just simply love the look they create!
I've chosen catrice Moulin rouge light as basecolour(one of my new polishes fron germany, I'm in love with nudes at the moment!) and topped it with rival de loop's Sparkling princess.
Lastly I put on 3 studs on each nail to create a little bit of contrast to the girly colour.

Do you guys like studs? :-)

1 kommentar:

  1. Studs er for fede! (: (:

    - http://nailartbymdl.blogspot.dk/

    SvarSlet