onsdag den 20. februar 2013

Waiting on my beautybay order

Uhh kender I det når man har bestilt noget man har ønsket sig i laaang tid, og man føler bare ventetiden ikke kunne gå langsommere?

Sådan har jeg det lige nu! :-P
Har nemlig lavet en stor ordre hos Beautybay, og i denne ordre ligger der blandt andet mine første nails inc og chinaglaze lakker! Derudover har jeg også bestilt et par enkelte Opi'er og min første make up palette fra det kendte mærke Urban decay!

Jeg har hørt rigtig mange gode ting om både nails inc, china glaze og urban decay, så glæder mig rigtig meget til at prøve produkter fra disse mærker! :-)

Hvis I er nysgerrige over, hvad jeg præcist har bestilt, er der her en liste over det:

  • nails inc pudding lane sprinkles
  • nails inc royal arcade
  • nails inc sugar house lane sprinkles
  • nails inc brick lane graffiti
  • opi on her majesty's secret service
  • opi get your number
  • mavala sparkling silver
  • china glaze some like it haute
  • urban decay naked palette 
I'm so excited to get my order from Beautybay! I've made a rather big order and with this I'll recieve my very first nails inc and china glaze polishes! :-D So I just can't wait until I get the package.
I'll also get my first eye makeup palette from Urban decay, which should be a really good brand as well as the polish brands.
If you're interested in knowing exactly which polishes I've ordered, then here's the list:
  • nails inc pudding lane sprinkles
  • nails inc royal arcade
  • nails inc sugar house lane sprinkles
  • nails inc brick lane graffiti
  • opi on her majesty's secret service
  • opi get your number
  • mavala sparkling silver
  • urban decay naked palette 
  • china glaze some like it haute

9 kommentarer:

  1. NAKED!? Som den naked palette?! Orhv, er helt vildt misundelig (ville vildt gerne have den eller 2'ern) :P Og alle de lækre lakker, kan sagtens forstå du glæder dig! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps det er den palette :) Urban decays berømte naked palette... havde meget svært ved at bestemme mig for om det skulle være naked eller naked 2 men det blev nu altså 1'eren, så 2'eren må blive en gang ude i fremtiden hvor jeg lige synes jeg har penge til den også, men de ligner heldigvis meget hinanden. Og ja lakkerne har jeg villet ha i lang tid :-) er bare skuffet over at jeg bestilte i søndags med ekspres fragt og i dag, fredag, har jeg stadigvæk ikke modtaget pakken :/ og kan ikke rigtig se noget på tracking nummeret :/

      Slet
    2. Ej, det lyder da træls :/ Håber for dig at det snart kommer :) Det er bare så træls at gå at vente når man glæder sig rigtig meget, og især når du har betalt for express.

      Slet
    3. Det ville ikke gøre så meget hvis jeg ikke havde betalt 86 kr for ekspres, men det har jeg, så derfor synes jeg ikke helt at det er helt i orden at det tager så lang tid, men har hørt pakker fra beautybay nogle gange tager lidt tid om at komme, men synes ikke det er ok ved ekspres fragt :-P Men glæder mig heeelt vildt til at få alle de lækre ting :-P (er jeg skør, fordi jeg næsten savler ved tanken?) ;-)

      Slet
    4. Nej nej, det er ok at savle :P Jeg har købt fra beautybay én gang, og der tog det tre uger før det kom. Men når du har betalt for Express burde det jo komme en del hurtigere, ellers ville det ihvertfald ikke være i orden. Håber du snart får dine ting :D

      Slet
    5. skal nok få mine ting :) har da hørt så meget godt om beautybay så man burde da kunne stole på dem :) ... men ok så skal pakken da i hvert fald komme inden 3 uger, for ellers er jeg da blevet snydt med mine fragtpenge :P.... uhh hvor jeg glæder mig til at få mine godter i hånden :D

      Slet
    6. Ja beautybay en fin side! :) men de er lidt "kendt" for langsom fragt, men det er jo også gratis så.. Man kan ikke rigtig klage så :) Men nu har du jo betalt, så det kommer nok snart :) Og hvis du ikke kan lide nogle af tingene kan du bare sende dem til mig :P

      Slet
    7. nej men synes godt man kan klage når man har betalt for ekspress fragt, men giver dem lige i morgen også før jeg skriver til dem... Hehe tror nu at jeg kommer til at kunne lide alle tingene ;) og hvis jeg ikke vil ha dem, sælger jeg dem nok videre ;) overvejer faktisk om jeg skulle rydde lidt op i mit stash, men det er bare så svært at skille sig af med så skønne ting! ;D

      Slet
    8. Heheh, kender det godt ;) Mente bare at når det var gratis fragt kan man ikke klage, MEN når du har betalt for hurtigere fragt er det okay at klage til dem :)

      Slet