lørdag den 16. februar 2013

Jelly sandwich - Opi & Essence

Hej alle sammen!
I dag ville jeg vise jer mit første forsøg på at lave en jelly sandwich mani.
Et jelly sandwich design er, hvor man bruger en forholdsvis gennemsigtig lak sammen med en glitter lak eller løst glitter.

Her har jeg lavet det med Opi's Kiss on the chic og Essence's Circus confetti.


Vejledning:
1. Påfør basecoat
2. Vælg en halvgennemsigtige lak (den kan være lige den farve du vil ha) og påfør 1 lag.
3. Påfør en glitterlak (virker bedst med en lak med klar base).
4. Læg 1 lag af den halvgennemsigtige lak ovenpå glitteret. Da lakken ikke er heldækkende kan man se glitteret igennem, som nu er blevet mat i farverne.
5. Husk topcoat for bedre holdbarhed!

Hey everyone! Today I've tried making a Jelly sandwich mani for the very first time. I used Opi's Kiss on the chic and Essence's Circus confetti. 

How to:
1. Apply basecoat.
2. Choose a semi seethrough polish and apply one coat.
3. Apply a glitterpolish of your choice (works best with a polish with a clear base).
4. Put on one coat of the first polish on top of the glitter. Because the polish is half seethrough you can see the glitter through it and the glitter has now turned mat.
5. Remember topcoat for a longer lasting manicure!


2 kommentarer:

  1. Elsker jelly sandwish mani'er!!! Det ser så fint ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør jeg virkelig også :) leder efter flere jelly/sheer lakker især en i blå så jeg kan lave blå jelly sandwich med mine glitterlakker. Men desværre har jeg pt kun opi Kiss on the chich som er god til jelly sandwich

      Slet