søndag den 10. februar 2013

NOTD - turkis joy!


Her er så hvordan mine negle ser ud i dag! :-)

Har 2 lag af Opi's Suzi says feng shui som baggrundsfarve og så har jeg lavet en gradient med Sally hansens gem crush Blingtastic, da jeg opdagede, at den ligner Suzi says feng shui utroligt meget i farven!

På min ringfinger har jeg valgt at lave gradienten omvendt i forhold til de andre negle, bare for at give lidt spil i mani'en, men uden at det er noget man lægger mærke til ved første øjekast ;-) Kan selv godt lide detaljer, som man ikke får øje på lige med det samme, men som man så bliver dejligt overrasket over når man opdager :-D

Jeg var faktisk ikke så vild med Suzi says feng shui, da jeg købte den, men har brugt den et par gange og er begyndt at synes, at den faktisk er ret fin især i det har kolde vejr, fordi den har en kold mørk turkis farve. Når man tilføjer glitter ovenpå, så er lakken røget helt ind i hjertet på mig! ;-)

God søndag til jer alle sammen! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar