lørdag den 9. februar 2013

Valentines nail art


Så er det snart den 14. Februar hvilket betyder at det er snart er valentinsdag! :-) Jeg har aldrig været en kæmpestor fan af det, må jeg indrømme, fordi jeg synes ikke, at man kun på en dag om året skal værdsætte sin elskede, men at man skal huske at gøre det hele året rundt <3

Men eftersom det snart er valentinsdag, skal I da lige ha lidt inspiration til et valentins nail art design :)

Jeg har faktisk brugt dette design et par gange med forskellige farver, for synes det er sådan et sødt design, som kan bruges året rundt, man skal bare variere farverne efter årstiden.

Til denne mani har jeg brugt Essie's Eternal optimist og Fishnet stockings samt Tiger's hvide lak :) Til at male hjerterne har jeg brugt et dotting tool :)
Jeg beklager, at nogle af hjerterne er blevet lidt tværet ud :-( Skulle have været lidt mere tålmodig inden jeg kom topcoat på, så det var tørret ordentligt. Derudover er min Essie good to go topcoat heller ikke den bedste til ikke at tværet designs ud desværre :-/ Men har ikke andre topcoats lige for tiden.

Jeg håber I alle må få en god valentinsdag med den I har kær, og hvis man som jeg ikke har en kæreste, så kan man altid hygge med sin elskede familie og venner istedet ;-)

1 kommentar:

  1. Sikke nogle valentinesdag negle - kreativt:) God aften til dig.

    SvarSlet