tirsdag den 12. februar 2013

Tysklandstur igen

Husker I, at jeg var på lidt neglelir shopping i Flensborg tilbage i november? Fik lov til at kigge i to butikker for mine forældre dengang.

Nu er der så dømt neglelir shopping i Flensborg igen i morgen, denne gang med en af mine bedste veninder i stedet for forældrene. Min veninde er også vild med makeup, neglelak osv. ligesom jeg er (okay måske ikke i helt så høj grad som mig), så denne gang er der dømt ultimativ shoppingtur!! :-D

Jeg har sparet lidt penge sammen den sidste måned tid, til at jeg kan gå lidt amok i neglelak(og makeup) shopping, så I kan godt glæde jer til at se en masse fine ting, som jeg efter planen gerne skulle komme hjem med.

Jeg glæder mig så meget til at få fat i nogle flere ting fra Essence, Rival de loop og Catrice! Jeg er vild med de 3 mærker og så er de endda også meeeega billige samtidig med, at de er rigtig gode! :-D

Min lille(nok nærmere store) haul kommer her senere på ugen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar