torsdag den 14. februar 2013

Flensburg Haul: Essence, Catrice etc.

Så er jeg hjemme igen efter min shoppingtur til Flensborg sammen med en af mine veninder :-)

Jeg havde som sagt sparet op til, at jeg kunne gå lidt shopping amok i neglelir osv. Så der blev virkelig shoppet løs ;-)

Her er hvad jeg fik købt af neglelir

Fik købt en hel masse fra Essence, Catrice og Rival de loop. 3 tyske mærker, som jeg er helt vild med, især deres neglepleje ting! Som jeg synes er rigtig godt. Fik også købt mig 2 Essie'er til 35 kr pr. stk. i Fleggaard.

Alt i alt gav jeg ca. 583 kr for det hele, hvilket er viiiiiiildt billigt i forhold til, hvis jeg skulle købe lignende ting herhjemme.

Over det næste stykke tid vil jeg lave anmeldelser og swatches af nogle af tingene, men garanterer ikke det bliver alle (de kommer nok alle til at optræde i mine posts, men ikke alle får individuelle indlæg). Jeg vil ikke lave individuelle indlæg til alle sammen, da jeg også har andre ting jeg gerne vil dele med jer ;-) Jeg har blandt andet planer om et stort indkøb fra beautybay, som jeg skal ha bestilt, når jeg får løn i denne uge ;-)

Alt i alt en utrolig hyggelig tur! :-D Fik både lidt godt til neglene og ansigtet(makeup) og selvfølgelig røg der lidt sodavand og lakrids med hjem ;-) Det kunne man jo ikke lade være med hihi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar