søndag den 3. marts 2013

Beautybay haul


Så har jeg endelig tid til at vise jer alle de lækre ting, som jeg modtog i min pakke fra Beautybay for et par dage siden! :-D

Pakken ankom noget senere end forventet. Jeg havde bestilt den med ekspres fragt, men efter en uge var pakken stadig ikke kommet. Igennem korrespondance med Beautybays kundeservice fandt vi så til sidst ud af, at de var kommet til at sende min pakke med normal post istedet for ekspres. Så servicemindede som Beautybay som regel er, fik jeg heldigivs mine 86 kr tilbage, som jeg havde betalt for ekspres. :-)

Kan slet ikke vente med at vise jer alle de lækre ting, som jeg har købt! :-) Jeg har både købt Urban Decays naked palette, samt neglelakker fra Nails inc, Opi, China glaze og mavala.


Billedet viser hvad der var i pakken, efter at jeg havde pakken tingene ud af bobleplasten. Beautybay pakker virkelig deres ting godt ind! :-)

Senere i dag får I en post om Nails inc Brick lane, som er den jeg har lavet swatch af først :-)

Hey everyone!
Now I've finally got the time to show you the package I got from Beautybay. The package was a bit delayed because Beautybay forgot to send the package express, wich I payed them to do, but luckily they of course gave me a refund, so no money lost there!
I got the Urban Decays Naked palette aswell as polishes from Opi, Nails inc, China glaze and mavala.

Later today, I'll post a swatch of Nails inc Brick lane

2 kommentarer: