fredag den 1. marts 2013

February favorites

Så er Februar måned gået, som tiden dog går, men den måned går selvfølgelig også altid lidt hurtigere end de andre, når den kun indeholder 28 dage ;-)

Dette betyder også at det er tid til en omgang favoritter igen!

Mine favoritter for Februar har været:


Essence quick dry topcoat. Jeg er blevet rigtig glad for denne topcoat. Den er både super billig (koster omkring 20 kr) og så tørrer den bare virkelig hurtigt samtidig med, at den giver et flot skinnende resultat. Lakken var en del af mit gigantiske indkøb fra Flensborg ;-)

Essence nail art express dry drops, er virkelig lækker at bruge, når man vil ha sin lak til at hærde hurtigt. Man drypper bare 2 små dråber med pipetten ovenpå den våde lak og ca. 10 sekunder senere er i hvert fald overfladen hærdet (selvfølgelig skal man ikke trykke i lakken mega meget stadigvæk, da den ikke er hærdet fuldstændig). Så på den måde kan man fortsætte sit design, eller man kan begynde at lave andre ting uden at skulle være virkelig forsigtig med neglene, som man normalt skal. Denne købte jeg også i Flensborg og den kostede også omkring de 20 kr :-)

Nitter fra Bornprettystore.
I midten af februar fik jeg fra Bornprettystore tilsendt en prøve med små runde 1,5 mm nitter, som jeg skulle anmelde for dem på min youtube kanal. Jeg havde selv i lang tid overvejet at købe nogle nitter, for var blevet rigtig fascineret af designs med dem. Det giver bare et eller andet ekstra til ens manicure synes jeg :-D Fra bare at have en normal ensfarvet lak på til lige pludselig at have rigtig cool rå negle, det synes jeg er fedt!
I kan se min anmeldelse af nitterne her og her

Sidst men ikke mindst, fik jeg fat i Opi's minisæt med liquid sand lakkerne!
Jeg må sige, at de her lakker er nogle af mine yndlings for tiden!! :-D De er bare så lækre(jeg elsker selvfølgelig alt mit glitter). Men jeg er ikke kun forelsket i dem fordi de er glitterlakker, men fordi de er matte glitterlakker, som har en sandagtig struktur! Det er virkelig en cool effekt. Hvis I vil se swatches af lakkerne, samt høre min anmeldelse af dem kan I klikke her

February month is over and this means it's time for another Favorittes of the month!

Picture 1.
The first product I've loved in this month is the top coat from Essence. I bought this when I was visiting Flensburg in Germany. I think it costed about 2 euros. It's really nice because it dries so fast and when it's dried it gives a very shiny finish.

Picture 2.
This is the Essence nail art express dry drops, which is a clear liquid that you drip 1- drops on your wet polish and then it makes the polish dry faster. Before I tried it myself, I wasn't sure if it really worked, but it does! It doesn't make the polsih completely dry all the way through but it makes the surface dry so you can carry on your nail art design. This costs also about 2 euros and I also bought it in Flensburg.

Picture 3.
This is some studs that I received to do a review on from Bornprettystore. You can find the review on my youtube channel in the link under the photo. I'm in love with these studs, because they make such a awesome cool design. I think I'm going to try square studs also sometime.

Picture 4.
I got the mini set with the liquid sand polishes from Opi. They are awesome! But of course I'll say so because I love everything with glitter on/in it ;-) But these are also nice because they aren't just glitter polishes but mat glitter polishes with a sandy structure once dried. you can see swatches of them if you click on the link under the photo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar