tirsdag den 12. marts 2013

China glaze some like it haute + studs nail art design



Så har jeg været i gang med at forberede lidt til matematik terminsprøve i morgen samt været til læge + til fysioterapi, så nu synes jeg at jeg fortjener en pause og vil derfor vise jer min aller første China glaze neglelak!

Jeg har hørt rigtig meget godt om China glazes lakker og meget lidt skidt, så har glæder mig rigtig meget til selv at afprøve mærket.
Min første lak jeg har fået anskaffet mig fra mærket er lakken Some like it haute (og ja navnet skulle vidst nok være inspireret af filmen Some like it hot fra 1959 som Marylin Monroe spiller med i)

Jeg bestemte mig for, at det skulle være denne lak, fordi jeg manglede en flot koksgrå lak i min samling. Jeg fik mig en lille overraskelse, da jeg modtog lakken, for på billedet af den på Beautybay, lignede den bare en almindelig koksgrå glitterlak, men jeg fandt så ud af, at den er fyldt med store holografiske hexoglitter, som ligger i en klar base spækket med masser af fint koksgrå glitterdust.
Så i skygge, ser lakken bare almindelig koksgrå ud, men i sollys glimter den i alverdens mange farver! :-D Virkelig en fed overraskelse jeg fik mig der!

Lakken dækker ved to lag og tørrer til en mat finish(medmindre man kommer topcoat på, som jeg har ved de to nederste billeder). Den har en god konsistens og er nem at lægge. Derudover tørrer den også virkelig hurtigt, i forhold til hvad jeg havde forventet, af en lak med så meget glitter i sig. :-)

Jeg er virkelig blevet vild med koksgrå lak efter at have fået den her, og skal da have fundet mig en enkelt eller to mere i samme nuance. Jeg er nemlig ikke særlig vild med at have helt sorte negle, men kan godt lide noget som er tæt på sort, så der passer koksgrå perfekt til mig! :-)

Har også lavet et design med lakken og så mine nye nitter, synes det passer vildt godt sammen og giver et rigtig fedt råt look :-)

Hey everyone!
So today I'm gonnav show you my new and very first China glaze polish!
This one is the polish called Some like it haute (I believer the name is inspired from the old movie "some like it hot" from 1959 with Marylin Monroe).
The reason why I wanted this particular polish was because of it's pretty charcoal colour, which was a colour I was short of in my nail polish stash ;-)
I got a surprise when receiving the polish, because on the picture on Beautybay it only looked like a charcoal grey, but it is filled with big helografic gexoglitters so it shines in all bright colours in the sunlight but has still the nice charcoal colour to it because it's also filled with charcoal grey glitter dust.

The polish covers the nails completely with 2 coats and dries to a mat finish (unless you apply topcoat which I have on the two pictures in the bottom). It has a good consistency and is ease to apply. It also dries very fast compared to other compact glitter polishes.

I also made a nail art design with the polish and my new studs, I just love the way this goes together and makes a cool design.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar