fredag den 15. marts 2013

Opi - On her majesty's secret service

Så er jeg tilbage igen efter en lang uge med terminsprøve i matematik, som jeg heldigvis klarede med et super flot 10tal :-D (stolt!) Jeg har altid haft et lille had/kærlighedsforhold til matematik, på den ene side er det rigtigt træls, når man ikke kan få det rigtige facit eller ikke forstår metoden, på den anden side er det rigtig spændende, når metoden endelig sidder fast i hovedet på en ;-)

Men siden jeg er ret smadret efter en hård uge med den terminsprøve der + en masse teori og køretimer + arbejde, så vil jeg gøre dette indlæg kort ;-)

I dag vil jeg vise jer min nyeste Opi neglelak, som er fra deres Skyfall kollektion. Jeg har ønsket mig den siden kollektionen kom ud, men fik først via mit Beautybaykøb taget mig sammen til at købe den.
Lakken jeg taler om er On her majesty's secret service, som er en blålig, mørk, koksgrå lak fyldt med masser af guldfarvet, grønt, blåt og lilla shimmer.

Den er virkelig skøn især i den her kolde tid!(seriøst kan den sne ikke bare snart fordufte, så vi kan få forår og sommer?). Den dækker ved 2 tynde lag og tørrer rigtig hurtigt som de fleste Opi lakker gør. Den har en dejlig konsistens, hverken for tynd eller for tyk, så den er nem at lægge også.

God weekend til jer alle! :-)

Hey everyone!
Today I want to show you my newest Opi polish. This is the one called On her majesty's secret service. It a blue, dark charcoal colour with lots of gold, green, blue og purple shimmer in it.
It covers the nails completely with only 2 coats, and it has a great consistency so it is easy to apply even on the nails.
I really love this polish, because of it's pretty colour with all that shimmer, I think it's a colour very suitable for the cold wether we're having her in Denmark lately. 

Have a nice weekend everybody! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar