torsdag den 28. marts 2013

Mavala - Blue mint


Så er jeg tilbage med endnu en af mine nye Mavala lakker. Denne hedder Blue mint (det var denne jeg nævnte i min forrige post).

Det er en rigtig flot pastel lyseblå lak med en anelse perlemors shimmer i. Jeg er virkelig ledt længe efter lige præcis denne lyseblå nuance og nu er den endelig min! :-D

Den dækker nææææææsten ved 2 tynde lag (man kan lige ane en smule af neglen inde under, men ved 2 lidt tykkere lag tror jeg det ikke vil kunne ses). Dog tørrer den lidt langsommere end min Mavala Sparkling silver, så det er jeg lidt skuffet over, men den har stadig en acceptabel tørretid synes jeg :-)

Alt i alt en rigtig lækker lak og perfekt her til foråret og sommer, når vejret altså endelig bestemmer sig for at vende i den retning ;-) og indtil da vil jeg gå med den alligevel for at komme i dejlig forårsstemning :-D

Hey everyone!
So today I'm back with another one of my new Mavala polishes. This one i called Blue mint and it's a pretty light blue pastel colour with just a bit of a pearl shimmer to it.
I've been searching for a long time for this kind a polish colour and now I've finally found it! :-D

It covers the nails almost completely with 2 light coats but with 2 a bit thicker coats it will cover them completely.

It's very nice nail polish and I think it's perfect for spring and summer, when the wether in Denmark decides to change and stop being so freezingly cold :-P But untill then I'll still wear it and get in the mood for spring/summer :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar