søndag den 24. marts 2013

A night out with the girls!

Ja, jeg ved godt, at dette indlæg ikke helt handler om kun neglelak men har fået mig et nyt fotoredigerings/collage program, som jeg smadder gerne ville afprøve. Så eftersom jeg skal i byen med nogle af mine veninder næste weekend, syntes jeg, at jeg lige ville drømmeshoppe lidt på nettet og finde et lækkert outfit med det hele, som jeg ville have på, hvis jeg ellers havde pengene til at kunne købe det ;-) / hvis jeg kunne finde tingene i butikkerne (kan dog godt være jeg vil se efter et par af tingene i løbet af ugen, nu når jeg pludselig får lidt ekstra penge, så ku man da godt forkæle sig selv med en ny kjole ikke? ;-) )



Outfittet består af
1.Rickla border short dress - En virkelig fin forårskjole i en flot khaki/beige grøn farve hvor underdelen er i et skønt blomstret mønster. Denne har jeg fundet inde på Vero Moda til 300 kr, og håber meget på at jeg måske kan finde den i butikken, når jeg skal på lidt shopping her en af dagene i ferien. Har virkelig forelsket mig i denne kjole og jaja ved godt det er €$&# koldt udenfor lige nu, men så må man bare tage et par tykke strømpebukser indenunder ;-) og selvfølgelig danse en masse, så skal man nok holde varmen :-)
2.Mavala blue mint 5 ml - en rigtig lækker forårsagtig pastelblå lak, som jeg har fundet inde på Beautybay til omkring 35 kr, men de er vidst også lige kommet i Matas' butikker, hvis jeg husker rigtigt. Jeg har faktisk selv lige anskaffet mig denne lak og kan sige jer, den er bare flot! (der kommer et swatch af den om ikke så længe). Synes dens farve vil passe rigtig godt til kjolens blomstermønster
3.urban Decay naked palette 2 - Jeg er vild med en flot makeup i brunlige og nude nuancer, og derfor ku jeg rigtig godt tænke mig Urban Decays naked 2 palette, som jeg har fundet inde på Beautybay til omkring 310 kr. Jeg har i forvejen deres Naked palette som også er en palette med brunlige/nude farver. Forskellen på Naked og Naked 2 er at sidstnævnte har farver i lidt køligere toner hvor Naked 1 har farver med et varmt gyldent skær. Men indtil videre klare jeg mig med Naked, da paletterne ligner hinanden ret meget.
4.Pilgrim classic stud earrings - Eftersom jeg har valgt en iøjefaldende statement halskæde, synes jeg at jeg vil holde øreringene lidt mere nedtonede, og til det formål, synes jeg, at øreringe som disse fra Pilgrim til 79 kr er perfekte, men mine gamle fine stenøreringe kan sagten du istedet ;-)
5. 3 - pak armbånd fra HM - De her 3 armbånd fra HM til 80 kr, synes jeg er rigtig lækre, jeg er i det hele taget rigtig vild med anderledes smykker, hvilket også er grunden til at jeg godt kan lide at lave mine egne smykker en gang imellem, så lige her vil jeg nok bruge nogle af mine egne armbånd istedet for at købe nogle nye ;-)
6.Støvletter med glimmer - De her støvletter er vildt fine fordi de er sorte (så de passer til alt) men med en masse ultrafint sort/sølv glitter. Jeg kan virkelig godt lide sko som har små finde detaljer, men uden at skoene tager al opmærksomheden, og så koster de her endda kun 300 i Deichman. Dog, eftersom jeg kun går i højhælede når jeg en sjælden gang er i byen, tror jeg at jeg smider et par at mine gamle støvletter på fødderne, for har så mange sko som er blevet brugt så sjældent (sådan er det vel med os kvinder? Vi har altid tonsvis af sko) ;-)
7.Fjer ring fra HM - Denne fjerring til 40 kr, er lige sådan en ring jeg har ledt længe efter! Er vild med smykker som forestiller fjer (don't ask me why?) :-) Desværre har jeg haft kigget i min lokale HM, og de havde den ikke :-( Og jeg er en anelse for nærig til at ville købe den online og skulle betale fragt oveni for den :-P
8.Clutch - En vildt lækker clutch som jeg har fundet inde på HM til 179 kr. Jeg kan rigtig godt lide, at den har nitter på siden, for er vild med det rå look, som det giver, uden at det bliver for meget. En anden god ting ved den er, at den har en skulderstrop, så man kan ha den over skulderen hele aftenen og ikke være bange for, at man lige pludselig glemmer den et sted! ;-)
9.Statement halskæde - Rigtig fin statement halskæde til 329 fra Nelly. Jeg er vild med statement halskæder for tiden! Har man en lidt kedelig bluse eller kjole på, kan en sådan halskæde bare gøre underværker! Pludselig ligner man bare en milliard (eller i hvert fald en million!) :-) Har selv en der ligner den fra Nelly så tror jeg smider den om halsen ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar