tirsdag den 5. marts 2013

Nails inc - Pudding lane sprinkles


Så er det tid til, at jeg vil vise jer nr. 2 af de lakker jeg købte fra Beautybay :-)

Jeg har glædet mig rigtig meget til at prøve Pudding lane fra Nails inc's Sprinkles kollektion. Jeg har haft kigget på dem længe, synes de er så flotte og søde, og deres navne + kollektionens navn passer perfekt til dem! De ligner virkelig kagekrymmel! :-D

Pudding Lane er den blå af dem og den har masser af små sølv og mørkeblå glitter. Fordi glitteret ligger i en blå base, bliver glimmeret lidt mat i det, hvilket jeg synes er en fed effekt! Samtidig skinner glimmeret alligevel igennem nogle steder, så man får alligevel lidt klassisk glittereffekt ;-)

Udover at lakken har en skøn farve og glittersammensætning, får den et plus mere fordi den dækker helt efter kun 2 tynde lag! + Den tørrer rigtig hurtigt ;-)

Jeg glæder mig til at prøve Sugar house lane, den brune fra kollektionen, som jeg også købte ;-)

Note* Jeg har lige testet, hvordan lakken er at tage af, og desværre ligner den på dette punkt stort set alle andre glitterlakker, den er ret svær at få af igen, så vil anbefale at bruge foil-metoden.

Today, I'll show you the next polish out of the polishes I bought from Beautybay :-)
This is Pudding lane from Nails inc's Sprinkles collection. 
I'm in love with this polish! It has small blue and silver glitters in a blue base, which makes the glitters a bit matte, which I think gives the polish a cool effect. But the glitters do shine through the polish in some places, so you still get some of the normal glitter/sparkle effect ;-)

The polish covers the nail in only 2 thin coats and dries very fast! So I definitely recommend this polish if you're looking for a glitter polish of this type. 

I'm so looking forward to trying the Sugar house lane, the brown one from the collection, which I also bought :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar