fredag den 8. marts 2013

Nails inc - Royal arcade


Så er det blevet tid til endnu en swatch/review igen! Denne gang er det Nails inc's Royal arcade, som står for tur :-)

Jeg er jo vild med blå lakker, så jeg var bare nød til at tage denne med i mit indkøb fra Beautybay!

Royal arcade er nemlig en rigtig rigtig flot safir blå glitter lak. Den er fyldt med en masse små og mellem hexoglitter og også store hexoglitter, som er holografiske, når sollyset skinner ind på dem.

Lakken har en lækker konsistens og da den er så propfyldt med glitter, er den også nem at lægge, fordi glitteret fordeler sig pænt og jævnt over hele neglen.

Har ikke testet hvor mange lag den skal have for at være heldækkende, da jeg testede 1 lag af den ovenpå Opi's Suzi says feng shui, som har stort set samme farve som Royal arcade.
Men vil skyde på at den dog skal have 3 tynde lag for at være heldækkende.

Nu vil jeg nyde lidt negle-wellness og forkæle neglene med en omgang neglescrub efterfulgt af neglecreme, håndcreme og negleolie og så senere lægge en ny neglelak, jeg købte i matas, som jeg har glædet mig rigtig meget til at prøve, og som I nok i løbet af weekenden får en swatch af ;-)

God fredag til jer alle derude! :-D

Hey everyone!
Now it's time for another swatch! 
This time it's the Royal arcade from Nails inc.
I absolutly loveblue polishes and glitter polishes aswell. So this bad boy just had to be mine when I saw it at Beautybay's website.
The polish is saphire blue with small and medium hexoglitters aswell as big blue holgrafic hexoglitters.
On the picture I'm wearing 1 coat over Opi's Suzi says feng shui, which has almost exactly the same colour, so I did not test if the polish can covor the nail entirely on it's own.
But because it's so filled with glitter I do believe it can cover the nails entirely with 3 thin coats.

Now i'll enjoy som "nail wellness" with a nail scrub, some nail lotion and oil before I put on a new polish I got last monday, which I've been so excited to try! I'll probably show you a swatch of it later this weekend. 

Have a nice friday everyone! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar