fredag den 26. april 2013

Back to school - black&white hearts nail art

Den anden dag blev jeg inspireret af Ciate's nyeste påfund som I kan se på billedet herunder. Chalkboard nails hedder konceptet, og det går ud på, at de har lavet en speciel form for nail art pen, som består at kridt, så man kan tegne på neglene som var de små tavler.

Jeg vil nok aldrig købe dette fra Ciate, da jeg generelt synes deres produkter er lidt i den pebrede ende og fordi jeg synes, man kan lave noget lignende med almindelig neglelak og en mat topcoat. Dette er lige præcis hvad jeg har gjort! :-)



Jeg har malet mine negle sorte og så malet hjerte motiver på dem med en tynd nail art pensel og hvid neglelak. Til sidst har jeg kommet et lag på af min yndlings matte topcoat for tiden, nemlig Loreal's Matte :-)
Jeg synes selv ideen og designet er lidt sjovt, og det passer jo altid godt til skole ;-)

Hva synes I om hele ideen med "tavlekridt" negle, hot or not? :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har godt set de nye Ciate sæt på div blogs de sidste par dage og er lidt splittet. Jeg ejer ikke noget Ciate, og har tænkt om disse nye sæt bliver mit jomfru-ciate-køb. Det bliver nok foliesættet så :-)
    Jeg synes på en måde det er en sjov idé, men hvis det virkelig er kridt, så vil man jo tørre skriften af i løbet af 0,5... Min 6 årige datter ville helt sikkert synes det var mega hyl at tegne på mine negle - i 5 minutter...
    Jeg har også tænkt som dig, at en Mat sort og så "tegne" med lak istedet for, er ligeså godt (måske bedre) :-)

    SvarSlet
  2. jeg ejer heller ikke noget fra Ciate, og ved ikke om jeg nogensinde kommer til det, for synes deres ting er ret dyre, og man kan få mange af de næsten samme ting til billigere priser fra andre mærker :-) Det folie-noget de er i gang med, har jo været kendt længe, jeg har haft sådan noget folie liggende længe, men synes det fungere lige så godt som caviar manicure gør, dvs. det duer for en enkelt aften men så går det af :-/ Så det gider jeg ikke bruge så tit, har overvejet at sælge det, men kan alligevel ikke få mig selv til det x-D man er jo ikke nailaholic for ingenting ;-) hehe

    SvarSlet