mandag den 29. april 2013

Models own - Freak out


Så har jeg endelig fået fat i en lak jeg har ønsket mig længe! :-D Okay godt nok fik jeg den for to uger siden, men har haft så travlt at jeg ikke har haft tid til at prøve den før nu :-P

Lakken jeg taler om er Freak out fra Models own. Det er en gudeskøn (!) blå glitterlak fyldt med glitter i alle mulige former fra småt hexoglitter, store hexoglitter til glitterbar og multiformede glitterstykker :-D I som har fulgt med et stykke tid, har nok for længst regnet ud, at jeg eeeeelsker alt med glitter! :-D Tør ikke gå særlig meget med det i tøjet osv (medmindre til fest) så derfor elsker jeg, at jeg kan gøre mine negle festlige hver eneste dag uden at det bliver for meget ;-) (dem som siger nail art kan bliver for meget, de er skøre!)

Glitteret er mest i en flot metallisk lyseblå farve, men der er også glitter i neon lilla og mørkeblå.

Man skal slet ikke grave efter glitteret, der kommer masser med op på børsten. Dog skal man lige placerer det ordentlig på neglen, så det ikke ligger i en klump.

Det eneste trælse minus der er ved denne lak (og de andre fra Mirrorball kollektionen) er at de tørre meget langsomt, så de skal helst lægges når man har god tid til at vente på at det tørre. Derudover kan jeg anbefale en hurtigtørrende topcoat eller en flaske quick dry drops ;-)

P.s. Har også fået skaffet mig Hot stuff, Boogie nights og Disco inferno, så nu har jeg alle 5 fra Mirrorball kollektionen :-D (Dancing queen købte jeg for et par måneder siden). Dancing queen har jeg allerede vist jer, de 3 andre viser jeg en anden gang ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar