torsdag den 4. april 2013

Drippy Drops nail art


Hej, så er jeg her igen! :-) og nu kan jeg måske endelig få lidt mere overskud til min blog og til at dyrke sport, da jeg bestod mig teoriprøve i tirsdags! :-D Så nu er det slut med at mine mandag- og torsdagaftener skal bruges på 2½ times teori hver uge! :-D jubiiii, så mangler jeg kun en god portion køretimer og forhåbentligt om 1-2 måneder har jeg kortet :-) Hvis alt går vel ;-)

Nå men tilbage til hvad jeg vil vise jer i dag ;-)
I påsken valgte jeg at gøre mit andet forsøg på at efterligne dette design, som bloggeren Kayla Shevonne har lavet på sin blog her. Synes designet med dråberne ned af neglen er så flot! og er vild med hendes farvesammensætning :-)

Men første gang jeg lavede det blev lakken for tyk på neglen og ville ikke tørre og ligge ordentligt, men lå i klumper i stedet. Prøvede igen for anden gang og denne gang gik det godt! Synes jeg i hvert fald selv :-)

Malede først alle neglene med 1 lag Essence Icy princess og derefter 1 lag af HM's Sparkling glitter. Med Lagoon fra Mavala malede jeg med en rosenpind dråberne i grove træk. Til sidst outlinede jeg de rendende dråber med HM's Manhunter og rosenpinden ligesom før, men bare hvor jeg malede lidt finere streger :-)

Kayla Shevonne har også lavet en anden variant af dette design med leopardprint, som I kan se her, og hun har også lavet en detaljeret guide til hvordan man laver dråberne lige her.

Hvad synes I om sådan et anderledes design? Er det go eller no go? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar